Etusivu         Tytöt         Pojat         Myydään

sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Musiikkia viikonlopun iloksi: Hepparekka


Tällä viikolla artisti Lennu Viegård esittää oman versionsa suosikkibiisistä:



Mä nousin kyytiin hepparekkaan
sä pistit laidat kii
sä pistit laidat kii-ii
sit me mentiin maneesiin
ja siellä ravattiin
ja me  laukattii-iin

meidän rekka on iso scania
poimi  kyytiin kisaheppoja
living täyteen daameja
mun kaverina kauniita tammoja
kisat oottaa kun sä ohjaat
mun heppahepparekkaa
lähe seuraa letkaa
kohti rataa

HUI mitä bakkanaalii! kenttä täynnä hevosii!
HUI mitä karnevaalii! ei saa keulii...
Vihti tänään, huomenna Ypäjä
me ei levätä kahteen päivään
vielä jaksaa vääntää

Mä nousin kyytiin hepparekkaan...

prrööt, mä  luimin korvii
verkassa ei saa tulla kylkee
kiilaan suokit päälle kaiteen
turha mun kaa on kisaa lähtee
asenne on lähellä sataa
kun lähden tekee pitkää rataa
ei väärät kuolaimet haittaa
ei kukaan huomaa ny
ota kannus jalkaan ny
pistä musat soimaan ny
nosta kaviot ilmaan ny ny ny ny ny
tuu  lävistäjälle ny
mä ravaan kurviin ny
ravaan kovaa kyytii ny ny ny ny

Mä nousin kyytiin hepparekkaan...

On meillä kunnon hepparekka
ja Lennu retee reissuheppa
hyppää kyytiin vaikka kauratta
mut mut tää ei oo ilmasta
kyllä me vielä sijoitus saahaa
porkkanaa kahvii vähä rahaa
ja mieli avara
on  heppa täyttä tavaraa nyt
moikkaa tuomaria nyt
saanko vaihtaa laukkaa nyt
mennään keskiravia nyt nyt nyt nyt nyt
aletaa likka reivaa
mun peppuun ei tarvi raippaa veivaa!

7 kommenttia: