Etusivu         Tytöt         Pojat         Myydään

sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Ensimmäinen kevään merkki

Hei, hokki irti
jee hokki irti, hokki irti, jee

 Jee-ee-ee-ee
Hokki irti, mä vedin päivin öin
ähräsin vaan illan, treenit laiminlöin

 Boom boom pow, mä vedän hokin irti
rohkeut kun Rokan silmis, ranteet paukkuu kun sotafilmis
...boom shakalaka
tulta ***tana...
turve on kuivaa, tarhas on märkää
oon tallissa ja yksin, ei kukaan härnää
en oo syntynyt kengittää
miks yrittää ei o irronnu ennenkää
mee kotiin meditoimaan, jos haluut pysyy hiljaa
mut jos oot messissä, nyt työkalut ilmaan
viisasten puuhaa, mut ei tee pahaa tyhmällekään
ja sit vielä pitäisi hyväl sykkeel vetää
sellainen pikku vika mus on vain
et kun aloitan, niin sit vedän  tajun kankail
herään turpeesta, turpa olallain
pitäis hakee mies avuksi – oma kai?
 
Jea, annan sen olla se mies miksi se halusi tulla,
anna sillä olla se voima mitä puuttuu multa.
Mä tarviin apua vaikeisiin hetkiin,
mun täytyy lisää habaa hokkipaineisiin etsii.
Anna sillä olla se voima sen sisällä,
se sama voima kun sen isällä.
Erikoiset elämät luo erikoisii ihmisiä,
se on yksi niistä, anna ponin jalat ehjinä silti pitää.
Nuori, tyylikäs ja varakas,
ne sanoo et se puhuu vaan itsestään, autoist ja rahasta.
Mutsi kysy, luuleeko se olevansa joku James Bond,
sanoin, sama mulle, koska se riittävän voimakas on.

 Se heräsi aamulla Lapissa, rullas illal kotiin Finnairissa,
daami vastassa kentällä: tehtävät, työkalut ja haalarit takapaksissa.
"Arvaas mitä! Nyt lähdetäänkin tallille irrottamaan hokkeja…"

Suotta mulkata, tää on vaan mun tapa,
vaikka Sky falls, onneks on puoliso turvana…


Täällä jälleen viides hokkiavain peräjälkeen,
kutsu multasormeks, kuka muukaan vetää tälleen.
Juristit, lääkärit, tohtorit? Nou,
tää on hevostalli, eikä mikään konttorishow.
 
TÄÄ EI IRTOO TÄÄLTÄ KOSKAAN – HOKIT OVAT IKUISIA-A-A-A!!!"

" Okei
Mä teen sen mitä mun tehtävä on (let's go)
mä teen koska mun tehtävä on

Ei, ei mikään sulle riitä, sulle ei
ei mikään tunnu miltään enää ei
ei, anna mä meen, anna mä meen…"

Eiku ota mallia
Ota ota mallia
Tee niin ku mä
mutta tee voimalla
Kuka muu muka
Kuka kuka muu muka
auttais mua?
Kuka muu muka
Kuka muu muka
Harmi jos et mun ohjeita tajuu
tuliskohan Cheekki auttamaan tallille lannanhajuun?

Hokki irti, mä vedin päivin öin
ähräsin vaan illan, treenit laiminlöin
hokki irti, mä vedin päivin öin
ähräsin vaan illan, treenit laiminlöin

 Oo-oo-oo-oo, hokki irti, hokki irti
Jee-ee-ee-ee, ähräsin vaan illan treenit laiminlöin

 Jos sä et tullut auttaan, vaan viisastelee
niin oisit voinu jäädä himaan vaan hissuttelee
daamit laulaa ja taputtaa
kun äijä vääntää, naulaa ja nakuttaa
luvataan auttaa, vaikka tekee tiukkaa
täs jengis ei yksikään enää kengittäjää pilkkaa
jos tekee tänään mieli vetää vielä pari
niin ulkokarsinasta löytyis vielä toinenkin jalkapari…
jos veri vetää, veri vetää
ei muuta kun hokkihommiin, eli vetää
älä anna hyvän nousun hyytyy
ei heppa miestä kaada, jos ei mies jämähdä kyykkyyn

Hokki irti, mä vedin päivin öin
ähräsin vaan illan, treenit laiminlöin
hokki irti, mä vedin päivin öin
ähräsin vaan illan, treenit laiminlöin

Oo-oo-oo-oo, hokki irti, hokki irti
Jee-ee-ee-ee, ähräsin vaan illan treenit laiminlöin
 
 
Moni äijä höpöttää olevansa stadin kovin
Mä kelasin: rokkaan ens kesänä stadionin
koska stadikalla saa olla nurmihokit.
Hokit ei poistu näistä kengistä koskaan.

 

 

 

9 kommenttia:

  1. Ei hitto, vedet silmissä nauran täällä :'D ja lähdenkin sit etsimään klassikko Hepparekkaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että nauratti - se vääntäminen ei niin paljon naurattanut :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Älä kuole, loppuu kohta lukijat kesken... ;)

      Poista
  3. Aivan loistava!

    Tätä mäkin hoilaan aina, kun väännän kiinni tai irti hokkeja :) http://brookenelamaa.blogspot.fi/2012/06/hokki-irti.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aapuaa! En ole ollenkaan huomannut/muistanut, että sama idea on inspiroinut sinuakin. No, great minds think alike, vai miten se nyt meni...

      Poista
    2. Todellaki, todellaki, todellaki :)

      Poista
  4. Ei hitto mikä veto !!!!!!! Miten, oi miten mä olen tämän postauksen aiemmin missannut? Loistava :D

    Ja ylempään postaukseen, tosi ikävää, ettei Sybilistä teille ollut apua. Peukut pystyssä Kessille - ja myös Charlylle, aika taitavasti osuttu ... ;)

    VastaaPoista
  5. Huikeeta, nauroin vedet silmissä :D Kiitos tästä!

    VastaaPoista