Etusivu         Tytöt         Pojat         Myydään

torstai 30. kesäkuuta 2011

Ei täällä mitään tapahdu

Niin, sitä me vaan tultiin sanomaan, että me poijjaat ollaan nyt täällä laitumella. Kasvatetaan vähän heinämahaa ja kerätään virtaa. Ja sitten mulla on tuollainen nuori rontti opetettavana, että miten Suomen kesässä hevosen pitää olla. Se ei ole vielä täysin ymmärtänyt kunnon chillaamisen ideaa, aikoo matkustella jonnekin Itä-Suomeenkin viikonloppuna. No, jääpähän minulle enemmän tuota vihreää sillä välin.

Mamma lähti kai johonkin reissuun. Tirautti pienet itkut ja sanoi että olen söpö ja ihana. Sillä on ollut vähän tiukkaa, mutta varmastikaan ei minun takia. Sen takia sille vähän söpöilin, että ajattelin kehitellä itselleni jotain kivaa ohjelmaa siksi aikaa kun se on pois. Kun sen mielestä ne minun hyvät ajatukset ei aina ole hyviä. Mikä on kummallista. Mutta kun aina vähän pyöristän silmiä ja pärisytän turpaa niin se aina leppyy. Ainakin tähän asti. Että se nyt muistelee hyvällä siellä jossain matkalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti